Monday, July 4, 2011

terima kasih, awak..





kadang2 perasaan sendiri pon susah nk nilaikan..

malam tadi saya bermimpi tentang awak..
kite pergi jalan same2..
gelak2..
bahagia je saya rasa walaupon sekadar mimpi cuma..

saya rasa..
saya rindukan awak sangat2..
huhuhuhu..
tapi saya xboleh nak jumpa awak..
awak jauh..
saya pon jauh..
apa yang boleh saya buat pon..
saya hanya mampu mendoakan kebahagian..
untuk awak dari sini..
untuk awak yang jauh di sana..
saya hanya mampu melihat kebahagian awak bersama dengan orang yang awak pilih..
itu je mampu saya lakukan..
melihat awak bahagia..
juga kebahagiaan buat diri saya..

TERIMA KASIH AWAK..
walaupon saya cuma mampu melihat awak dalam mimpi saya..
meninggalkan saya bersama sejuta kenangan manis..
keindahan sewaktu kita bersama..
sehingga satu pon saya x bole lupakan hingga ke hari ini..

always love you.. IBR...


Love,
AGY GEMOK

No comments:

Post a Comment